letolteni honnan lehet?
  • mozso
    #123
    Adtam meg egy eselyt a proginak, hatha a heten olvasottak alapjan nagyobb sikerem lesz. Ha a felsorolt problemakra tudtok megoldast, akkor azokat szivesen kiprobalom...

    1: Split axis-t vegre sikerult beloni, de a kormany erzekenyseget meg mindig csak csokkenteni tudom (steering lock 20 fok, sensitivity 10%), es termeszetesen nem a sebesseg novekedesevel valtozo erzekenysegrol beszelek, hanem alaphelyzetben. A valos eletben a Forma 1-es versenyzok csak egy kanyarban (Monacoban a hajtukanyarban) keresztezik a karjaikat kanyarodaskor. GP4-ben megis tobb helyen ennyire el kell forditani a kormanyt.

    2: FFB-nel meg mindig nem raz a razoko, az aszfalton haladva nem erzek semmit, nem beszelve a gyorsitasrol es a fekezesrol. Egyszeruen nincs lehetoseg a FFB finomhangolasara. Tenyleg hianyoznak ezek az effektek, vagy csak en vagyok a bena?

    3: A hatso tereloszarnyat nem tudom letorni. Ha elvesztem az elso szarnyat, akkor a boxban a cserenel, amikor a serult szarnyat keszulnek levenni, az hirtelen teljesen sertetlen lesz, igy a jo szarnyat kicserelik egy masik jo szarnyra. Ugyanez tapasztalhato az elvesztett kerekeknel. 3 kerekkel megyek be a boxba, de 4 darabot vesznek le az autorol. Arrol mar ne is beszeljunk, hogy egyaltalan a serult futomuvet, hogyan javitjak meg 22 masodperc alatt. Raadasul, ha letorom az elso kerekfelfuggesztest, akkor azt is "visszaragasztjak" a tehetseges szerelok.

    4: Az auto elso tereloszarny nelkul is nagyon jol tapad. Nem igazan erezni a kulonbseget.

    5: Miert tudok a legnehezebb nehezsegi fokozaton (ace), minden segitseget kikapcsolva (kiveve launch control) az abszolut gyari beallitasokkal siman az elso tizben lenni a versenyen?

    A fizikai modellrol es a gepigenyrol mar irtam, tobb szot nem erdemes vesztegetni ra, de Crammond igy hirdeti a GP4-et: "Nothing Gets Closer." illetve: "Breathtakingly realistic...". De vajon mire is ertik ezt a ket mondatot? Ket ev alatt nem sokat csinaltak... Na jo, az esos verseny k***a jo, de az mar a GP3-ban is az volt.

    Egyebkent eszrevettetek, hogy a szerelo, aki a motor inditasakor felemeli az autot maga Geoff Crammond? A kis szereny...