Vásárlás a Mistrálnál
  • Borg
    #29
    Nem védtem őket. És természetesen nem vagyok az ő emberük.
    Egy szóval sem cáfoltam hogy esetleg tényleg jogos-e a kedves vásárló panasza.

    Csak arra hivtam fel a figyelmet, hogy különbség van a jogos panasz, és a bolthálózat hírnevének szándékos rongálása között. Negatív a tapasztalata? Forduljon a fogyasztóvédelemhez, a bolt vezetőségéhez, stb. Írja le ide a konkrét panaszát, hogy okulhassanak mások is. De másokra kontrázni tök felesleges.

    Azthiszem logikus, hogy nem a jogos panasszal élők ellen szóltam, hanem az olyanok ellen mint pl akit most ganéztam ki innen. Beregisztrál "szemét mistral" néven, csakmert hallott valamit, és milyenkurvamenő szidni.
    Ezenkívül az előző hozzászólásomban leírtakra is bőven akad példa. A tizenéves vérpistike otthon tönkrebassza az apuci pénzén vett gépet, és amikor a boltban (BÁRMELYIK BOLTBAN) elhajtják a halál faszára, akkor persze a bolt a hibás.
    Ugyanis a garanciális cserének a boltra nézve kötelező dolgokon kívül a vásárlóra is vannak vonatkozó szabályai. Amelyeket sokan szeretnek elfelejteni.