Melyik a jobb - RTlklub vs tv2
-
Cat #574 TV2 - nyári bevétel-növekedés
Júliusban és augusztusban is stabilan 10 százalék feletti volt a bevétel-növekedés. A két hónap összesített bevétele 2,57 milliárd forint.
Az előző év azonos időszakához képest július 13,5 százalékos, augusztus 10,6 százalékos növekedést hozott. A júliusi reklámköltések 1,36 milliárd forinttal, míg az augusztusi megrendelések 1,21 milliárd forinttal járultak hozzá az éves bevételhez. A bevételi struktúrának megfelelően a fenti összeg tartalmazza a televízió teljes bevételét, ami a reklámszpotok és a szponzorálás esetében az ügynökségi jutalék értékét is magában foglalja.
A non-spot bevételekkel kapcsolatban Várdy Zoltán a következőket emelte ki: "A nyár a BTL-es rendezvényszervezés szempontjából csúcsidőszak. A TV2 stratégiai céljának, az integrált marketingkommunikáció megvalósításának ez egy fontos időszaka volt. Idén augusztusban zajlott az első olyan projekt, amely a BTL és ATL aktivitásokat kombinálta. A TV2 a Dreherrel közösen egy olyan produkciót hozhatott létre, amely a hirdetőnek egyúttal alternatív médiafelületeket is biztosított."