Baldur s Gate Vegigjatszas csicskaknak)
  • Kotomicuki
    #245
    "srácok, nem kell ez az elitista "git gud" papolás. A BG1 egy régi játék,
    Teljesen jogosak a kommenttárs felvetései: a BG1 és 2 régi játékok, régi igényekre."

    Ebből a régi játékot elfogadom - grafika, kezelőfelület - , de miért kell ekézni a történetvezetést, miért kellene már a legelején, az első szinten letolni mindent, ami szembejön a csapattal?!
    Mégis mivel tudná "elmondani" a játék, hogy akkora szarban van a főszereplő, hogy még a nagyhatalmú patrónusa is menekülőre fogja..., ha nem azzal, hogy rákényszeríti a játékost is a menekülésre?!
    Az lenne a (jó) megoldás, hogy hű de félünk, de közben bárkit kardélre hányunk? Ebben mégis mi volna a "taktika"?
    Annyit meg csak feltud mérni az egyén, hogy mibe kössön bele és mi elől fusson..., pár visszatöltés után biztosan..., de, ha ez nem gond az open world-ök és a souls-ok korában, akkor, szvsz, itt sem kéne, hogy az legyen.

    Ha a legendásan szar útkeresést hozza fel a kommenttárs, azt még megérteném, de azzal sem tudunk mit kezdeni, mert az ilyen volt, minden, erre a motorra épülő játékban.

    Nem fogja a kezed a játék?!
    Igen, ez egy régi játék, nincs benne minimap, radar és teendő gyűjtemény, "csak" a párbeszédek és a szerkesztetlen, vázlatos kivonata az addig történteknek. Ha odafigyel az ember, azért képben van a történésekkel, nem egy Victor-Marie Hugo összes művei a mennyiség..., és ráadásul ez a játékstílus sajátja is...
    Ezen meg egy ebben már jártas egyénnek (megint csak) nem kéne fennakadnia.
    De lehet jegyzetelni a térképre, mert ez is a játékmotor sajátja!

    A "git gud"-dal sem tudok egyetérteni, mert választ kapott a(z értelmes) kérdéseire, hogy mi, merre és hogyan. A játékot "dehonesztáló" kijelentésekre - pl. #208 - meg ugye te sem várod el, hogy tapsolva éljenezzünk?!
    Régi játék, régi hibákkal - mintha bármelyik mai jobb lenne... (Starfield dettó uez, csak pepitában)

    Sz'al, "pörög" a topik...