• repvez
    #30
    Mondtam, hogy ne rajtam kérd számon az adatokat én csak leirtam, amit a cégek mondtak.
    És igen ,nem fogom neked levezetni semmit sem számokkal és nem azért mert lapitok mint az a bizonyos, hanem mert ezt egyszemélyben és ugy , hogy egy csomo részletet nem tudok kivitelezhetetlen , ezért vannak a könyvelö cégek. ÉS amugy is ha le is irnám biztos, belekötnél , hogy valamelyik pontnál kihagytam a számitásbol valamit ami miatt már nem éri meg stb..

    Kersd a cégeket ez ugyben ha érdekel, és azért is ,ha nekik ez egy potenciális fejlödési terület ami szerintuk megéri a befektetett energiát és pénzt , hogy sporolni tudjanak vagy nagyobb hasznot akkor megcsinálják . még akkor is ha neked ez nem tetszik.

    És nem kell mindig egyet érteni velem, de azért azt érdekes lenne összenézni, hogy legyen bármilyen tudományos kisérlet innovácio vagy fejlesztés, az neked mind hulyeség ,gazdaságtalan kivitelezhetetlen stb..
    Többször több helyen irtuk kértük, hogy a cikkekre válaszolj és ne az emberek kommentjét szedd szét.
    Ha nem tetszik akkor ird le, hogy te , hogy csinálnád jobban, amivel megoldható.

    Ezt nem birod megérteni, hoyg a témánál maradj és ne másokban kersd a hibát:

    ÉS megint eltérsz a témátol vagy kiragadsz egy 0.01%os kivételet ami alátámasztja az állitásod , ahelyett, hogy a nagy átlagrol beszélnél.

    Találtál egy cikket az 50000 repórás hajtomurol amit sose szednek le és akor ez már okafogyottá is teszi , hogy a többi gépre esetleg használjanak egy ilyen megoldást?

    Ellenben itt még mindig sen ki nem vezette le, hogy a beruházás + üzemeltetés ára hogyan lenne olcsóbb, mint simán kifizetni a kerót...

    Ás elmondom neked, hogy azt kéne megértened, hoyg amit a gép a hangárba áll az kiadás veszteség, amit a levegőben az haszon, függetlenul attol ,hogy sporol e uzát vagy nem.
    És minden uzemora a hajtomu inditástol számolodik.Tehát minél később inditják el annál késöbb kell a hangárba mennie. Ha egy nap megcsinál 5 utvonalat egy gép és mindenhol 10 perccel később indit a vontatásnak hála, akkor az 100 perc sporolás, tehát mondjuk egy plusz 1,5 orás utvonalat tele fizetős utasokkal le tud zavarni mielott lekoppan az ideje , ha ehhez még hozzájön az uza prorolás az már csak plusz..

    Láthatólag lövésed nincs a légiközlekedésről, ha képes voltál ekkora marhaságot leírni...

    Ha a fentieket és amiket leirtunk neked nem vagy képes felfogni akkor neked sincs semmi fogalmad a légiközlekedésről.

    Amit KVP javasol ha ezt akarják akkor megoldható, és akár nem is olyan nagy átalakitást kéne csinálni hozzá, DE egy uj tervezésnél meg eleve már igy alakitanák ki a gépet.

    DE KVP-vel ellentétben én nem gondolnám, hogy csak azért csinálnák ezt, hogy a földi gululást megoldják, mert az a repülés többi részén csak plusz suly, DE ha ugy oldják, meg, hogy a villanymotor a kerékagyakba kiváltaná a fékeket , akkor máris más a helyzet.

    Tessék, de szerinted ez is marhaság és gazdaságilag kivitelezhetetlen