militavia#27Amúgy nem szivesen utaznék olyan légi társasággal, ami több, mint 50 ezer órán át használ egy hajtóművet, mert az igen csak a biztonság elé helyezi az anyagiakat
Láthatólag lövésed nincs a légiközlekedésről, ha képes voltál ekkora marhaságot leírni...
1. Az eredeti megjegyzés arról szól, hogy annyira megbízható hajtóművek voltak már 20+ éve is, hogy 50 ezer óra futás alatt nem kellett leszerelni. Soha.
2. Ha szerinted egy gép napi 12 órát repült és 30+ éves, akkor az hány repült óra? A D checkkel együtt csökkentve a gép elérhetőségét?
Szó nem volt itt semmiféle biztonság elé helyezésről. És, ha repülsz és a gép 12 évnél idősebb, akkor esélyesen repültél vele. A szolgálatban álló gépek többsége 50 ezer óránál többet ment hajtóművel repül, lényegében szinte minden cargo gép. Utoljára szerkesztette: militavia, 2025.07.14. 12:24:27