• militavia
    #27
    Amúgy nem szivesen utaznék olyan légi társasággal, ami több, mint 50 ezer órán át használ egy hajtóművet, mert az igen csak a biztonság elé helyezi az anyagiakat

    Láthatólag lövésed nincs a légiközlekedésről, ha képes voltál ekkora marhaságot leírni...

    1. Az eredeti megjegyzés arról szól, hogy annyira megbízható hajtóművek voltak már 20+ éve is, hogy 50 ezer óra futás alatt nem kellett leszerelni. Soha.

    2. Ha szerinted egy gép napi 12 órát repült és 30+ éves, akkor az hány repült óra? A D checkkel együtt csökkentve a gép elérhetőségét?

    Szó nem volt itt semmiféle biztonság elé helyezésről. És, ha repülsz és a gép 12 évnél idősebb, akkor esélyesen repültél vele. A szolgálatban álló gépek többsége 50 ezer óránál többet ment hajtóművel repül, lényegében szinte minden cargo gép.
    Utoljára szerkesztette: militavia, 2025.07.14. 12:24:27