• militavia
    #15
    Onnan, hogy ha nagy forgalmú a reptér és "dugó van", akkor ha 10 gép várakozik és10 gép nem akar alapjáraton levő hajtóművel várni, akkor 20 gépnek kell vonatót. És, ha átlagosan csak 10 gép mozog a földön, akkor vagy 10-nek nem jut ilyenkor vagy akkor eleve nincs teljes kiváltás.

    2017 nyarán Londonból jöttem haza és vagy 20 gép várakozott, mert tökömtudja miért, de A380 és más nagy dögöket engedtek el sorban. Időben nyílt a kapu a beszállás és minden, majd vártunk csak a pályavégen vagy 20 percet. Előttünk is és mögöttem is volt vagy 4-5 gép akkor már. Annak mind kellett volna vonatató, ha teljes kiváltást akarsz. Akkor is, ha az átlagos igény csak mittomén 4. És akkor ez hány személy / gép stb.

    Okkal nem szórakoztak ilyen marhaságokkal, mert pusztán piaci alapon a valódi keró spórolás árán ez a büdös életben nem térül meg. Csak, ha számmáigával CO2 árat húzol meg és a minden alternatívához szokásos EU kreténséggel 0-át írnak oda. Amikor b*meg ennél az is filléresebb megoldás, ha egy mezei traktor húzza a gépet, ami belső égésű. Mert annak üzemi fogyasztása lófasz az gurulási / idle-hoz és az állás közben tényleg 0-át fogyaszt. Csak az nem vellany, nem trendi. És mérnökként meg leolvadok ettől a sok marhaságtól.