• militavia
    #14
    Honnan vetted ezt ez túlzó értéket? Az A320-nál egy 600 font óra, ami nincs 300 kg óra sem.

    Az óraszám kalkuláció sem pontos, mert egyenértékű ciklusidőt számolnak. 25+ éve is hír volt, hogy volt olyan hajtómá, amit 50 000 óra után sem szedtek le gépről. Egész egyszerűen nem faktor az élettartam számításban az idle thrust. Az, hogy mennyi alapjárat - felszállási teljesítmény van, az igen.

    Ezen felül úgy tesztek, mintha az áram az ingyen lenne és nem pénz, mint a keró.

    Tehát, ha még olcsóbb is lenne az áram, akkor is a kezdeti beruházása az egésznek gépenként több százezer dollár táján van. Ja, és a vonatót is karban kell tartani, vizsgáztatni, a személyzetet is rajta stb.
    Utoljára szerkesztette: militavia, 2025.07.12. 17:16:24