militavia#6
Nem tudom, hogy van-e kocsid és vezetsz-e. A légkondi kapcsán.
1. Tavaszi és őszi időben percenként képes változni az, hogy süt-e a Nap vagy sem. Ez nagyjából 400-700W/m2 felületi hőteljesítményt jelent a kocsin. Városban van olyan, hogy mész egy napsütötte úton, majd eg forduló után full árnyékban vezethetsz percekig.
2. A kocsi sebessége is váltohat, lejössz a pályáról / nem, belassul a forgalom, ennek függvényében szükséges lehet állítani a légkondit.
Amúgy az automata ablaktörlő funkció sem igazán működik jól. Személy szerint rühellem a túltolt automatizmust. Az autókat emberek vezetik, máshol van a komfort érzete de még az is, hogy mikor akar gyorsabb vagy lassabb ablaktörlőt.
Igen, egy ideje a kocsiban jó sok fiszemfaszom gomb van, aminek alsó hangon fele a rádió, tempomat, net, GPS és minden fiszemfaszom hülyeség állítása.
Nekem egy 2008-as Skodám van és felüdülés faék egyszerűsége a céges kocsihoz képest. A jó öreg gombok, látás nékül is meg és nincs az az érzésem, hogy egy F-16 HOTAS van a kocsimban. Elég amit tud. Vezetés közben talán vezetésre kéne figyelni. Ez az, ami a mai számítógép kocsi és az okostelefonok is megzavarnak. Irritáló látni a sok figyelmetlent, aki képtelen megállni, hogy ne nyomogassa az infotainmenetet meg a szájbavert telóját vezetés közben.
A céges autó funkciónak 90%-át azt se tudom mi, nem is érdekel, hozzá sem nyúlok. Cserébe az, ami éppen kell képtelenség megtalálni. Akkor meg tök jó, hogy egy valag pénz kéne ezért fizetni, ha csak ezt tudnám megvenni.
Hímes tojásként vigyázok a kocsimra, mert a hátamon feláll a szőr attól, ha majd egyszer ilyen digitális fostaligát kéne birtokolnom szutyok képernyővel. A HUD kocsira overkill, nincs annyi adat, amit meg kéne jeleníteni. Utoljára szerkesztette: militavia, 2025.05.26. 09:44:56