#14
Pont erről beszélek, hogy a felhasználoknak fogalmuk sincs hogy mit akarnak és panaszkodnak, hogy nem ugy müködik valami ahogy szeretnék.
Ahogy nálad is.
Azt mondod, azt szeretnéd, hogy fix venti fordulaton menjen a kivánt höfokra.DE ha igy müködne, akkor talán olyan sok időbe telne , hogy mire elérsz a célodhoz se melegszik vagy hül le az utastér és akkor meg azon panaszkodnál, hogy nincs benne futés vagy meg lehet főni benne és szar az egész. A valoságban meg minél elöbb eléri a kivánt értéket utána márcsak fenn kell tartani azt amihez már minimális ventilátor fordulat is elég. és addig amig nem éri el, de maximumhoz közeli fordulaton megy addig is érzed a hus vagy meleg levegőt és igy egyböl kellemesebb a légkör. Ha meg akarsz süketülni ettöl, akkor az vagy a ventilátor csapágy lesz vagy valami nagyon tulérzékeny vagy a hangokra. Csak akkor ne huzd le az ablakot se menet közben mert annak sokkal nagyobb a hangja mint a ventilátornak max fordulaton csak mondom..
Aztán ott van, hogy azt mondod, hogy nem lehet nyomogatni a navit menet közben, aztán meg azt szidod aki meg tudja menet közben is nyomkodni. Mert ha az a problémád, hogy nem lehet menetközben használni akkor te is szeretnéd nyomkodni menet közben csak ugfy mint akire panaszkodsz. ha meg nem szeretnéd nyomkodni akkor meg miért baj ha nem lehet nyomkodni menet közben ?
Nem értem.
Főleg, hogy az egész onnan indult, hogy elvonja a figyelmez a vezetésrol és , hogy nem kéne , hogy lehessen nyomkodni menet közben .
Ugyan ez miatt avnnak olyan funkciok ami minden ujra inditáskor aktovizáűlodik , ami vagy a biztonsággal összefugg vagy a környezeti hatások csökkentése miatt.
Azon is röhöghetnél, hogy az összes olyan villany auto ami egypedálos üzemeltetéssel is lehet használni az a nagy többségénél elöfordul ez nem csak a teslánál, csak ugye megint a teslát kell fikázni. De a teszla ha kelloen nagy lenne ez a probléma akkor egy softveres updattell tudná orvosolni, hogy párszor a rendes féket is használja a fékezéshez ,ne csak a visszatöltés energiáját. Ami a másik autogyártokrol nem igen lehet elmondani, mert nem küldenek OTA frissitést a kocsira miután lejött a gyártősorrol.
ÉS a legtöbb ilyen probléma user error, amikor ugy vesz valaki kocsit, hogy nem néz utánna nem megy el tesztvezetésre nem kérdez meg másokat, hogy mi hogyan muködik és ha valmai olyan amivel nem tudsz megbékélni akkor másik tipust kell választani.
Vannak olyan tipusok ahol engedi menet közben a navi nyomkodását meg mindenféle uzenetek irását ha arra van kedved.
Hiába vagy annyira ellene ennek a kijelzős autoknak, ha majd 5-10 év mulva vennél egy másikat már csak ilyen közül választhatsz és nem lesz egyik sem olyan amibe minden tökéletesen neked fog tetszeni.
DE hát ilyenek az emberek aki nem képes haladni a korral és mindenben csak a problémát keresni annak semmi nem fog tetszeni ami fejlödés ujitás. erre mondják ,vagy megszoksz vagy megszöksz. nem kell autot használni ilyen egyszerü a képlet ,majd a tömegközlekedésen biztos kényelmesebb a közlekedés és kedvedre állithatod a légkondit.... ja nem