Bruce_Willis#11
"A felhasználó kattint a reklámra és azon keresztül vásárol. A vásárlásának ezen része az eladó cégtől a Facebook-hoz vándorol. Azaz végső soron a végfelhasználó fizet, a többiek csak közvetítik ezt az összeget."
Nem vágom az eszmefuttatásod. Te azt állítod hogy a hirdetők a facebookon majd drágábban hirdethetnek, és ezért árat fognak emelni?
Szóval ha a Média Markt holnaptól ugyanazt a hirdetést pár százalékkal többért adhatja fel a facebookon, akkor ha én - aki nem vagyok facebook felhasználó - besétálok a Médiába, akkor drágábban vásárolok meg egy monitort?
Hmm...
Hát.. szerintem még a facebook felhasználókat sem érinti az amit leírtál, pedig nem vagyok közgazdász. De ahogy elnézem te sem vagy az.
"Ez a kijelentésed olyan, mint amikor az egységsugarú proli azzal jött, hogy milyen jó, hogy a bankokat adóztatja az állam, nem pedig az átlagembert."
Mint említettem nem vagyok facebook felhasználó, és továbbra is azt mondom büntessék meg minél többre. De sajnos nem fogják olyan sokra büntetni hogy tönkre menjen, ezért jobb lenne ha beszántanák a francba az egészet.