• kvp
    #4
    A teslakat is allora tudja fekezni tisztan a motor, sot allo helyzetben emelkedon meg tudja fogni a jarmuvet (amig van hozza toltes az aksiban). Mindezt ugyanakkora lassulassal mint amekkora a legerosebb gyorsulas. A mechanikus (surlodas alapu) fekek csak rogziteshez es a hajtasrendszer meghibasodasa esetere vannak. Ha valahol megis ezekre a fekekre volt szukseg, akkor a maximalis gyorsulasnal nagyobb fekerore volt szukseg vagy a motorfek rendszer szoftvere nem jo.

    A fenti eset nem errol szol, valamiert fekezes nelkul beleallt a jarmu kozel 100-al egy betonfalba. A kerdes miert es hogyan. A kepek alapjan frontalis utkozesnek tunik tehat vagy szembe volt az uttesten egy betonakadaly, amit valamiert nem latott meg vagy valamiert kozel 90 fokkal elfordult a jarmu orra a menetiranyhoz kepest. Az elso onvezetesi hiba, a masodik minimum erdekes, hogy hogyan jott ossze. (masik auto lokte meg, futomu hiba, valami mas?)