• manypet
    #5
    Az intézményes oktatásnak soha nem is volt értelme, leszámítva, hogy megfelelő biorobotot gyártson a fiatalokból.

    - Amióta létezik tankönyv, azóta a gyerek magától meg tud tanulni bármit, így a tanárra sem volt szükség már 150 éve sem. Egyetemen még inkább ez a helyzet. Az előadásoknak semmi értelme, ha ugyanazt le is lehet írni egy papírra és el lehet olvasni. Egyedül a gyakorlati dolgoknak volt eddig is értelme, a többi megtanulható magunktól is. Az meg, aki nem érti leírva, az ne is akarjon diplomát, mert vagy nincs hozzá adottsága, vagy nem is érdekli.

    - Amióta számítógép is van, azóta még kevésbé kell a tanár:
    Tanár nélkül tanultak etióp gyerekek
    A gyerekek bármit képesek maguktól megtanulni

    - Az MI világában még egyértelműbben látszik, hogy semmi szükség a tanárokra. De ezek az élősködők továbbra is úgy tesznek, mintha a világ legfontosabb munkáját végeznék, holott náluk kártékonyabbat még nemigen találtunk sehol. Generációk tömegeit nyomorították meg testileg a napi több órás padba ültetéssel, tették érzelmileg tönkre az állandó szorongás és félelem rákényszerítésével, és és tették biorobottá a jutalmazás-büntetés típusú idomítással.
    Utoljára szerkesztette: manypet, 2025.03.30. 15:16:56