Kotomicuki#3
Az európai tulajdonú autógyártás már csak mutatóban maradt, mert minden márkában egyre több az európán kívüli tulajdonrész.
Mivel feladták a számukra még meglévő, egyetlen előnyüket a minőséget, így bármely más feltétel teljesülése mellett sem lehetnek/lehetnének már valós versenyben a többi márkával szemben. Annál is inkább, mert a "kereskedelmi háború" miatt amúgy is bezáródnának a most még nyitott, kűlsö piacok.
A zeu öngyilkos ámokfutása miatt meg egyáltalán, semmilyen gyártás sem lehet versenyképes, már csak az elszabaduló energiaárak miatt sem, nemhogy a minden realitást nélkülöző megszorítások és szigorítások miatt.
A védővámok, ebben az esetben már csak egy újabb, uú kontraproduktív "szankciónak" felelnének meg, de más eszköz - a zeuvezetésben bekövetkező, 180 fokos fordulaton kívül - meg már nincs a tarsolyban.
Tehát a zeu uú masírozik tovább a pöcegödör mélyére, mint az eddigi 20-30 évben tette ezt..., legfeljebb a propagandájukban lassabban.