• kvp
    #1
    A google translate nagyon elhasalt a cikk forditasakor. Nem dizelmozdonyokat hanem dizel motorvonatokat kell lecserelni es a Hitachi nem uj mozdonyokat, hanem harom uzemmodu (dizel-felsovezetek-aksi) motorvonatokat tesztel, kesobb pedig felsovezetek-aksis uzemmodra szeretnenek atallni. (a dizelgeneratorok beepiteskor konnyen kiszerelhetore keszultek)

    "Szerinte ahhoz, hogy kigyulladjanak, „magukat a cellákat kellene látványosan lángra lobbantani, ami azt jelentené, hogy egy nagyon erős külső szerkezeten kellene áthatolni”."

    Pl. amikor egy nagyon eros es tomor torott sin atszurja oket. Ez vasuton persze nem fordulhat elo, mint ahogy az sem, hogy siklas miatt "raesik" a vonat az aksikra, mikozben azok alja alul a sineken csuszik. De tenyleg ez a jovo, csak a technologia nem a biztonsagosabb uj kinai kemiat hasznalja, mert az aksik szallitoja a Nissan, ami egy japan ceg.

    Meglatjuk mire lesz penz, ugyanis ahogy a villamositas legnagyobb akadalya a penz, ugy bizonyos kapacitas folott mar jobban megeri kihuzni a drotot. Viszont ez tobbnyire ugyanaz a bizonyos kapacitas, ami felett mar megeri penzt kolteni egy vonalra. A felsovezetek akis motorvonatok akkor erhetik meg, ha a meglevo infrastruktura bovitese nelkul egy toltessel le tudjak fedni a tavolsagot es az adott vonalon az atlagos utasmennyiseg tobb mint amennyit 1-2 busz el tud vinni. Ehhez az 50-70 km hatotav keves lesz...