• zetortraktor
    #7
    " Az hogy megírjanak egy jó sztorit hozzá sokadlagos szempont, majd a marketing részleg eladja valahogy. "

    Ez érdekes, mert pont a történet jó volt, csak a film lett közepes. És nyilván, aki reklámokra jár vagy tudatlan, azt hiszi, hogy a marketing részleg bármit is jelent, és ha jelent, akkor pont most felejtette el, mit kell csinálni. Ez a szereplés mutatja, hogy nem sokat ér a marketing, ha az embert nem érdekli a film. És a film sztorija lehet bármilyen jó (mikor és hol számít a moziban a történet, lol!), ha az ember nem ül be.

    Egyébként meg, ahogy lent írják, semmi rókabőr nincs abban, hogy ha adott több száz sztori, és csinálnak belőle három filmet. HÁRMAT. Sorozatokból meg képregényekből ezer meg egy filmet lehet csinálni mindenféle rókabőr nélkül. Nyilván a mai hisztigeneráció már három filmtől is besokall és nyüszít, hogy "ezdesok ezdesok", annak idején meg csak úgy jöttek a James Bondok, de az más idő volt.