• kvp
    #3
    "így többe kerülne, mint végig vinni 1-1 szerződést, annak felrúgása helyett."

    Mikor zavarta ez a nyugateuropai kormanyokat? A sajat gazdasagukat is felszamoljak eppen.

    "így a piac kb. már telítődött is, aki akart és tudott már megvette az elektromos autóját és a tapasztalatok is arra mutatnak, hogy nem feltétlenül lesz vagy lett a következő autója tisztán elektromos."

    A 3-6 millio forint kozotti kinai elektromos autok piaca jelenleg semmilyen ajanlatot nem tartalmaz es itthon is sok ember cserelne le az 1000 eves benzines jarmuvet olcso kinai elektromosra. Ennek feltetele, hogy legyen ilyen megvasarolhato jarmu es olcso legyen az aram. Utobbihoz pl. kellene Paks 2, de talan 3 is. Harmaik feltetel meg varosban (pl. korfolyosos vagy panelhazas kornyezetben) az elerheto tolto minel tobb parkolohelyen. (a parkolasi dijba beepitheto a toltesi koltseg is)

    "Jóformán semmi előnye nincs a tulajdonosnak"

    Hazi tarolos napelemes rendszer eseten ingyen tankolas, olcso nuklearis ejszakai energia eseten kozel ingyenes tankolas. Plusz sokkal kevesebb szervizeles kell neki es jobbak a menettulajdonsagok is. Egy elektromos auto egyetlen nagy hatranya, hogy nem lehet hagyomanyos benzinkuton feltolteni, de szinte minden masban jobb mint a belso egesuek.