• Ellaberin
    #2
    Azért nem ennyire egyszerű ez. Egy-egy megkötött szerződést felrúgni, beindult építkezést leállítani nem olyan egyszerű. Nem hülye általában a beruházó fél, bebiztosítja magát olyan garanciákkal, amivel egy kormányváltás- és irányváltás esetén is jól jönnének ki. Illetve ott van a beszállítói kör, ami nagy valószínűséggel pont a jelenlegi kormány érdekeltségi köre, őket is kárpótolni kellene, így többe kerülne, mint végig vinni 1-1 szerződést, annak felrúgása helyett.
    De a témához is kapcsolódva; a hype időszaka után itt van a józanodás. A túlzott bizakodás egyik eleme sem teljesült az elektromos autókkal kapcsolatban, így a piac kb. már telítődött is, aki akart és tudott már megvette az elektromos autóját és a tapasztalatok is arra mutatnak, hogy nem feltétlenül lesz vagy lett a következő autója tisztán elektromos. Jóformán semmi előnye nincs a tulajdonosnak - hacsak nem a környezettudatosság - ál - érzése.
    Pénz beszél, most a kivárás fele hajlik a mutató.