Supra-III#3
Bocsánat, akkor hol is van itt a tiszta verseny?
Értem én, hogy a kinai cégek állami támogatottak (állítólag), de ettől függetlenül pont ideje, hogy a mértéktelenül elburjánzott, igazi szakértelmet már nem tartalmazó, tervezett hulladékot gyártó EU és amcsi márkák végre újra versenyképessé válljanak.
+ én megkérdezném az EU-s gyártókat: tessék csak mondani, igazából az összes alkatrészból mennyi készül az EU-n kívül? 80%? Jaaaa, úgy könnyű...
Akkor viszont legyen ezekre az alkatrészekre + minden EU-n kívüli beszállításra hasonló vám.
Fájni fog a versenyképessé válás? Hát, ja. De az sem normális, hogy az amcsi életszínvonalat gyakorlatilag kiszervezett munkákból tartják fenn, majd kiállnak, és elhordják mindennek ezeket az országokat. Pláne, ha ők is keresni akarnak az autókon.
Hogy mit gondolok az emberi jogokról, az egy másik kérdés, de ezek az országok MŰKÖDNEK, szemben az USA-van és az EU többségével, akik viszont NEM!
Szidjuk kínát? Hát, jó. De akkor gyártsák a Teslát + az összes alkatrészét szépen otthon az amcsik, aztán lehet ugatni. Persze, kérdés, ki fog venni egy belépő szintű teslat mondjuk 50 millióért.