Bruce_Willis#8
Még hogy jók a vezető figyelő rendszerek...
HOgy fél kézzel nem foghatod a kormányt az egy faszság, és épp úgy fasság, ha minden 4-dik másodpercben figyelmeztet a rendszer, ha elfordítod a fejed.
Miért gondolod azt, hogy a totális megfigyelés a jó megoldás mindenre?
Nézzétek meg az új toyota prius tesztet, a speedzone-tól.
Hazáig rugdosnám a tervezőjét.
Én például soha nem vennék olyan autót, amelyben egy kamera engem figyel.
Lehet hogy 20 év múlva nem tudok mást venni, de addig nem is veszek olyat, amíg nem lesz kötelező.
Hogy miért jó ha külön van klíma kezelőpanel? Mert hülyeség, hogy egyszer kell beállítani 22-23 fokra, és életed végéig így el autózhatsz.
Öregem, te még nem vezettél csak néhány kilométert életedben.
Ha leparkolok a belvárosban egy órára kánikulában, akkor azonnal 15 fokra állítom a klímát, hogy minél hamarabb lehüljön. Vagy ugyanez, ha épp nem garázsban állok.
Télen pedig fordítva. A legmelegebbre állítom hogy minél gyorsabban felmelegedjen az autó.
Nem véletlenül, a prémium autógyártók, nagyon vezetőcentrikussá alakítják ki az autók belsőterét. A fizikai gombok, azt a kényelmet nyújtják, hogy becsukott szemmel is tudod állítani a klímát, a tükröt, az ülés, és bármit.
Nem kell 5 menüpontotn átvergődni, és nyújtózkodni fölöslegesen, és tapizni a panelt.
Ez mind eltereli a figyelmet a vezetésről.
Pontosan a régi kezelőrendszerek voltak a biztonságosak, nem pedig a jelenlegiek.
Már több autógyártó belátta, akik mninden szart egyetlen érintőkijelzőre raktak, és visszatértek fizikai gombokra. Főleg a klímakezelést tervezték újra.