kvp#5
"ennek nincs köze ehhez. Ahhoz viszont sokkal több amit lejjebb már említett M2 és grobs."
A lent emlitett szempontok pont a gazdasagossagot csokkentik vagy szuntetik meg. A legtobb problema orvosolhato ha van egy kello tartalek auto allomany, amig a lassabb javitasi ciklus lefut. Csak eppen nagyon nem eri meg anyagilag.
Ugy lenne jovedelmezo, ha a az adott berbe ado ceg mukodtetne sajat markaszervizt, ahol tudnak raktaron tartani mindent ami kell es megvan a gyarto ceg engedelye a javitasokhoz. Ekkor mar csak az elektromos autok magasabb beszerzesi koltsege marad mint ellenerv. Ez ellen lehetne torvenyi szabalyozassal fellepni, tehat pl. vagy joreszt csak elektromos autokat adnak berbe vagy nem mukodhetnek a cegek.
"Legalább annyira szennyezők, mint egy belsőégésű autó."
Megujulo vagy nuklearis energia eseten nem szennyeznek. Csak kotelezove kellene tenni, hogy mast nem lehet hasznalni a toltesukhoz es minel gyorsabban kivezetni minden koszen alapu eromuvet, majd lehetoleg utanna a szenhez kepest csak otodannyira szennyezo foldgazosakat is. Kozelezo aksi ujrahasznositas eseten kozel 0-ra ki lehet hozni a szendioxid egyenleget.
"Ezen kívül a szervizesek sem feltételenül vannak felkészülve elektromos autó javítására."
Garancia alatt levo elektromos autot csak markaszerviz javithat. Garanciavesztes utan pedig a jarmu tobbnyire rovid ido utan mukodeskeptelen. Egyebkent mar most is vannak hozzaerto szervizesek, akik a vasuti es kozuti tomegkozlekedesi vontatasi rendszerereket javitjak, ugyanis egy elektromos auto igazabol csak az egy osszement aksis troli, ami egy osszement aksis villanymozdony. Utobbi pedig mar tobb mint 100 eve letezik.