• repvez
    #1
    Ezen nem is csodálkozok, addig amig kamerákat használnbak az önvezetéshez addig nem is fog nagyon javulni a helyzet.
    A kamerák dinamika tartománya nem akkora, hogy minden helyzetben tökéletesen érzékeljen.
    Meg elég egy esős havas idösuak és odafroccsen egy kis kosz akkor máris kiesik az érzékelés.
    Jobb lenne ha nem képrögrités alapján terveznék az autokat, hanem olyan képalkoto eljárással amit nem befolyásolnak a külsö fényviszonyok legyen az akár éjjel vagy nappal .
    A lidar ultrahang lézeres távmérők és a GPS kombinácioja jobb lenne.
    MEg persze az, ha az auto tudná , hogy hol van a begyujtot adatokbol tudná , hogy az adott uton hol kell lennie , hogy az uton és a sávjában maradjon. .
    Ha 100000 auto elmegy egy adott uton akkor annak van egy átlaga amit követket a 100001. auto ahhoz, hogy bármerre elmenjen, a közelségfigyelo szenzorok meg eltérnek ettől ha akadályt észlelnek.