• repvez
    #1
    ezigy igaz.Az EASA és az itt települö cégeket vagy anynira szigoruan szabályozzák vagy annyira rá vannak kényszeritve egy bizonyos feltételekhez, hogy nem tudnak fejlödni vagy olyan utemben mint más orszáhgok.
    Europának még a régi idökben az ujrafelhasználhatoság elött se sikerült kifejleszteni egy emberes rakéta tipust, hogy saját maguk meg tudják oldani a feljuttatást.Se urálomást nem voltak képesek önálloan csinálni.
    A Spőace X meg egyedul megoldotta mindkettőt . Itt europa meg közel 30 országot nem tudott ugy összefogni, hogy sikerüljön.
    Emiatt már most ,de a jövöben még jöbban elvesztik a versenyképességuket.
    Már japán ,kina és india is tud olyan rakétát saját maga elöállitani amivel vagy embert vagy akárt a holdra is tudnak menni. sőt saját urálomása is van már Kinának.
    india is már egy ujrahasznosithato ursikloszerü X37re hasonlito eszközt fejleszt.
    Europába meg még mindig megragadtak valahol ugy 20-30 évvel ezelötti koncepcionál.Lehet, hogy 21.századi technologiát fog használni, de mit ér, ha mindig ujat kell épiteni helyette. ÉS ha fejlesztenék akkor meg a tesztelések miatt nem lehet olyan gyakorisággal felloni mint egy Falcont.
    Ezt az űrversenyt az orosz és az europai ugynokség elvesztette. ezt már most kijelenthetjuk. ha valamit akar kezdeni akkro dobnia kéne a koncepciot és valami olyan felé venni az irányt ami a mostani ujrafelhasználhato rakétákon tul mutat , csak azzal tudna elönyt szerezni.
    Az Ariane6 teherképességével a 12 egy tucat kategoriába esik vissza és a vevők inkább betársulnak egy msáik fellövésbe a spaceshiphez vagy kiviszik az amcsikhoz és olcsobban biztonságosabban felmegy a muhold, mint egy bizonytalan egyszerhasználhatosba tolnák bele