Supra-III#1
Szerintem azért ez egy kicsit felületes megközelítés.
Sokkal pontosabb lenne, ha figyelembe vennék a hajtásláncot, a kipörgésgátló és az automata vészfék meglétét - persze attól függ, milyen régi autó.
100, pláne 200KW felett nemigen gyártanak első kerekes meghajtást, márpedig a hátsó hajtást vezetni is tudni kell. És ezen csak kicsit segítenek a kipörgés gátlók: ha kanyarban, pláne esőben indul el a hátulja, azt már az elektronika nem szedi össze, sőt, a sofőr is nehezen. Szóval én beletettem volna a hajtásláncot is, (Vélhetően nem véletlen a BMW kiemelkedése a hátsó kerék mániával - "vettem egy BMW-t drifter vagyok!" )
Sokat számít az elektromos autó is, mivel itt a teljesítmény gyakorlatilag nulla idő alatt épül fel, amit szintén nem tudnak kezelni az emberek. Mint ahogy azt sem, hogy 2-4 másodperc alatt már száz környékén has\tanak, de gondolatban még a lámpánál állnak - csak ezt a fizika és az auto máshogy gondolja... Utoljára szerkesztette: Supra-III, 2024.06.14. 12:21:01