• kvp
    #1
    Es az EU-n belul gyartott BYD-ekre milyen belso vamot vetnek ki? Kinai tulajdonu europai gyarban keszult auto uzembehelyezesi vamjat? Ha pl. a BYD ugy dont, hogy csokkenti a profit ratajat es 100% haszon helyett kb. eloallitasi koltsegen (vagy 10% haszonnal) adja el az EU-ban keszult jarmuveit, akkor a 6-8 millio forintos uj elektromos autokkal le fogja tarolni a piacot. Ugyanis jelenleg egy atlagos meretu kinai elektromos auto olcsobban gyarthato mint a legtobb uj europai benzines.

    Ha nem kell bele onvezetes es 100.1-es hangrendszer 3d hazimozival, akkor az eloallitasi koltsegek durvan csokkennek egy elektromos auto eseten a benzines jarmuvekhez kepest, mivel alig van bennuk alkatresz, igy csak az aksi ara a kerdeses. Aksibol pedig a kinai technologia mar jobb es jelentosen olcsobb is mint a nyugati.