t_robert#8
Amúgy úgy látom a statisztika nem tesz különbéget az eredeti 2013 karácsonyára megjelent PS 4 és a 4 évvel késöbbi PS 4 PRO közt. pedig van köztük jelentős teljesítmény különbség. Jól példázza a dolgot a CP 2077 esete 2020-ból. Bár probálták optimalizálni a játékot a soma PS 4-re de elég bána lett az eredmény. A dolog vége az lett, hogy vissza kellett tériteni a program árát a csalódott PS 4 tulajoknak. A PS 4 PRO-n azért használhatobb volt a játék. Mivel nem konzolozok nem tudom aztán sikerült -e a mára 11 éves sima PS 4-re optimalizálni a CP 2077-et végül. Persze a mai napig rengeteg játék jelenik meg amihez bőven elég egy PS 4 teljesítménye is. Nem csak csupa AAAAAAAAAAAA....AAAAAA játékból áll a megjelenő új játékok köre. PC-re is számos játék jelenik meg, ami simán eljátszható akár egy 6 éves 4 magos procival és egy 5-6 éves grafikával is. na nem 4K-ban, de azért FHD-ben jól játszaható. Azért bár növekszik a játékok általános teljesítmény igénye követve a hardverek fejlődését, de máig nem kell mindenhez szuperszámítógép. Régen rábasztak volna a játék fejlesztők, ha az aktuális játékukat csak Richie RIch gépén(20 ezer dollár) lehetne játszani rendesen Beverly Hillsen. :) A sikeres jéték teljesítményét úgy kell méretezni, hogy jól játszható legyen az átlag ember John Smith 1000 dolláros gépén is. Nivel John Smith-ből van 1 millió Richie Richből meg 500 darab így John a cél közönség és nem Richie a bevétel szempontjából. Persze nyilván ahogy telik az idő John Smith gépe is fejlödik az idővel és más teljesítmény fér bele ma az 1000 dollárba, mint mondjuk 10 éve.