#4
Hát engem nem tudnak megvezetni hogy egy film mennyi oscart nyert vagy ki a rendező. nekem nem ez mutatja a film joságát. Föleg amiota kvotázásra kapja a film a szobrot. A rendezőnél meg ha valaki minél hiresebb annál nagyobb hulyeséget csinál,mert már nem kell megerőltetnie magát, ugy is meglesz a bevétele és a hype hozzá.
ÉS ha csak egy kicsit is jozanésszel végig gondolnád a filmet vagy a filmeket, akkor rájönnél magad is ,hogy mekkora hulyeség az amit probál bemutatni és akkor nem mondanál olyat, hogy amit a rendező , vagy inkább a stori iro kitalált azt ök jobban tudják. A mai filmekben egy 5 éves jobb storit talál ki mint amik most mennek kevesebb loop hollal.
A fury road is számomra egy fos film volt semmirol nem szolt, csak, hogy elmennek A bol B be majd visszamennek A-ba közbe meg semmi nem történik, és az egész film full narancsságra némi feketével vegyitve. hogy ebben mit láttak oscart azt nem tudom.
Az se nagyon értem, hoyg hol a kapcsolat az eredeti MAD MAX-el, ez is a tipikus vegyunk elo egy 30 éves kult filmet és csináljunk egy rebootot belöle, mert már a cim miatt is majd jön pár néző anélkül, hogy bármit is csinálnának a filmmel, mert azt gondolja az ember, hogy majd valami jo történik , de mindig csalodni kell.
Ahelyett, hogy egy elfelejtett szar filmet rebootolnának mindig egy sikeres filmet vesznek elő és cseszik el . ahogy tették a terminátorral , az aliennel , predatorral, Ramboval a transformerszel, szellemirtók és még sorolhatnám maximum 3 résszel meg kéne elégedni egy mozi film esetébe és hagyni . Találjanak ki egy uj eredeti történetet ha nagyon akarják, de a régi filmeket hagyják békén