kalapos01#5
Tudjuk, hogy hány perc reklám lesz, évek óta vannak reklámok a Netflixen, Disney+-on, HBO Maxon, és idén már az Amazonon is, szóval ez adott, annyi lesz, amennyi eddig is. (Lehet, hogy úgy érzed, hogy mossák az agyadat a reklámok, de szerintem a többség nincs így vele. Nem megnézni kell őket, hanem kivárni, és nem kell rettegni ilyesmitől, mert szimplán tájékoztatnak, olykor felhívják a figyelmedet, hogy létezik egy termék. Kismilliót látsz így is, rengeteg általad fogyasztott termék reklámmal jutott el a tudatodban, nem hiszem, hogy pánik rettegés kell, hogy eltöltsön ezektől, de akkora, hogy inkább nem is csinálod, azt amit szeretnél, csak azért, mert vagy 1-2 reklámot el kell tűrni érte, vagy fizetni.
A fogyasztás eleve erről szól, hogy fizetsz. Fizetsz, hogy ne nézz reklámot. Csak a hamburger vagy a leves árában benne van, hogy nem kapsz reklámot előtte. Vagy mondhatom azt is, hogy az adott helyen pont reklámokat nézel, miközben fogyasztasz.)