• kvp
    #3
    "ez így értelmetlen. Miért tennének a kocsiba egy qurva drága hw ha annak 5%-át fogják csak kihasználni."

    A megbizhato level 1 mukodeshez ugyanaz a szenzor hardver kell mint a megbizhato level 5 mukodeshez. Csak az intelligencia (tehat a szoftver tudasa) ter el. Az, hogy meg nem tudnak level 5 szoftvert irni, nem jelenti azt, hogy a level 5-hoz szukseges szenzorokkal nem tudnanak megbizhato level 1 rendszet kesziteni. Egyszeruen csak nem eri meg anyagilag.

    "Arról nem is beszélve, hogy még sok esetben egy gyereket sem tud felismerni, vagy azt, hogy az úton egy luk van amibe am. az egész autó elférne. Erről is volt cikk itt az sg.hu-n)"

    Teljes 3D-s rekonstrukcioval barmi felismernek, akar az esocseppeket is megszamolhatjak valos idoben. Ha buta az auto akkor csak siman nem megy neki semminek (bizonyos meret folott, az esocseppek pl. eluthetoek), de a kresz betartasahoz, az utvonaltervezeshez nem ert. Utkozeselkeruleshez az is eleg ha nem megy neki semminek es idoben tud lassitani, tovabba mindig a helyzethez meri a maximalis biztonsagos sebesseget. Ha pl. kengurut lat az ut mellett, akkor lelassithat es lepesben elmehet mellette. Ha ugrik, akkor az auto meg tud allni idoben. Ha nem ugrik, akkor nem ugrott. Utkozes elkerulve. Ha nem latja be az utat, akkor barmi kiugorhat ele, gyerek, kenguru, drop bear, tehat lassitania kell, hatha mindjart ugrik valami. Nem bonyolult, csak jo 3D-s szenzorok kellenek es megbizhato volumetric map generator. Ez utobbi problema mar jo ket evtizede megoldott.