• repvez
    #9
    A sok fotelhuszár valmit valhol olvasott és látott és most probál okosnak tünni :P
    A repülésben nincs olyan , hogy nincs dokumentálva semmi és nincs hozzá meg valami , onnantol hogy kijött a gyárbol minden rezdulését rögzitik a gépkönyvben vissza lehet keresni, hogy ki mit mikor szerelt a gépen mikor mi volt cserélve rajta.
    A B707 még a mai napig repül és van hozzá dokumentácio , rajzok és alkatrész, sőt ha nagyon kell ujra nyitják a gyártosort egy egy fo alkatrész gyártására , igaz sok idő és pénz ,de megoldható.
    Amiket itt összeirtatok az mendemonda és kamu.

    Ami valojában történt a boeingnál az az, hogy a piaci verseny miatt kevesebb időt hagytak a tesztelésekre és rutinbol mentek a dolgok, tehát ha valaki elvégzett egy feladatot akkor az ellenör rutinbol aláirta a dokumentáciot és nem ellenörizte mert vagy nem volt rá ideje mert kevés az ember és más dolga is volt mellette, vagy mert megbizott már annyira az aládolgozoban , hogy elhitte neki, hogy jol csinálta a dolgokat.

    ÉS a repülésben ez a legnagyobb baj amikor a rutin a flegmaság párosul.