• kvp
    #3
    Se minosegellenorzesi kezikonyv nincs, se a tenyleges minosegi elvarasok vagy akar csak az osszerakas modja sincs rogzitve sehol vagy ha megis, akkor azokat a dokumentumokat az osszeszerelo munkasok nem kaptak meg. Mivel a javany alatt kirugtak a regi munkasokat es ujakat vettek fel a helyukre, ezert mostanra az alkalmazottak kb. felenek soha senki nem mondta el, hogyan kell osszerakni egy repulogepet. Ezt tetezi az, hogy az osszes regi mernokot is elkuldtek korkedvezmenyes nyugdijba, es az 1964-es dokumentaciot sem talalja mar senki, ami alapjan elvileg a mai napig epitik a 737-eseket.

    A ket folbe allasos balesetet is az okozta, hogy nem talaltak megfelelo mernokot, aki tudott volna rendes uj programot irni a 6502-es processzorra (ezzel megy a commodore 64 es a boeing 737), aki meg volt, az rosszat csinalt. Amit persze senki nem vett eszre, mert nem is ellenorizte senki, hogy tenyleg mukodik-e az uj szoftver. Ennek oka, hogy nem volt hozzaerto ember es egyebkent is draga lett volna erre felvenni egy embert.

    A ceg mar hosszu evek ota semmilyen gyartasi es minosegbiztositasi szabalyt nem tart be, csak a szalagmunkasok adtak at szoban egymasnak, hogyan kell repulogepet gyartani. A jarvany miatti leepitesek soran viszont megszakadt a lanc es mostanra a tobbseg (kb. 50%) nem tudja mit kellene tennie.