• kvp
    #10
    "Amiket itt összeirtatok az mendemonda és kamu."

    Konkretan az amerikai hatosagi vizsgalat eredmenyebol van. Amit talaltak, az elegge kiboritotta a kongresztusi vizsgalobizottsagot is.

    "A repülésben nincs olyan , hogy nincs dokumentálva semmi és nincs hozzá meg valami,"

    A boeingnak sikerult osszehoznia. Valahol a ceg szetdarabolasa es reszleges eladasa kornyeken szukrtak el, konkretan amikor a Boeing sajat hazon beluli gyarabol Spirit AeroSystems lett. A minosegi problemak meg ismerosek lehetnek a McDonnell Douglas csodjenek es a Boeing-gal torteno egyesulesenek idejebol. Azt az egyet nem ertem, hogy ha gyakorlatilag csodbe ment a ceg, akkor hogyan engedhettek a korabbi MD-s vezetest, a Boeing kozelebe? Mondjuk ertheto, a tozsdei befektetok, akik az egeszet iranyitottak nem a Boeing tuleleset neztek, hanem a profit maximalizalasat es ebben tenyleg jok voltak. Az, hogy a Boeing meg 27 evig megmaradt a regi, mara mar nyugdijas mernokoknek volt koszonheto. Ha a reszvenyesek szempontjait nezzuk, akkor mar 2018 kornyeken nyugodtan beleallhattak volna a foldbe. A tobbseg akik ezt elkovettek akkorra szalltak ki.