• repvez
    #2
    csak már megint foditva ulnek a lovon és olyan dolgot fejlesztenek vagy ugy, ami a jövöre valo felkészulést csak összekeveri és megdrágitja.

    Azért feltenném a kérdést, hogy mikor kitalálták ezt a fajta fnyjelzést megkérdezték e a közlekedésben résztvevöket, hogy mit kéne csinálni.
    Mert most ha látod ,hogy az elötted lévo auto autonom verzioba megy vagy nem látod de ugy megy mint most a legtöbb, akkor máshogy mennél elötte vagy mögötte?
    vagy most bátrabban lelépsz egy kocsi elé ha nem látod, hogy az AI vagy a ember vezeti?

    ezt egy felesleges dolognak érzem.
    Pont ugyan olyan mint amit a multkor irtak, hogy be akarnak vezetni egy 4. szinu lámpát a keresztezödésbe , amit a önvezetö autoknak szol, hogy mehet e vagy nem .

    Pont ,hogy ezeket a dolgokat kéne csökkenteni megszintetni az önvezetéssel.
    Kevesebb tábla kevesebb lámpa az utak mentén , mert nekik nem kéne.
    De addig mig mindent a kamerákra hagyatkozva fejlesztenek addig nem lesz változás.
    ÉS bármynnire is lesz jo egy önvezetö aztö rendszere ha a kamera takarásba van meg lehet baszni az egészet.

    ezért kéne vezeték nélküli rádiohullámokkal komunikálni egymással a kocsik, legakább a közelbe lévök egymással, hogy ki menynivel megy és merre tart mikor fékez vagy gyorsit.

    Amig ezek az infok nem kerülnek összhangban a kocsikkal addig nem lesz jobb a közlekedés.