• RJoco
    #2
    Ez sem igaz, mert nagyon nem mindegy, hogy mivel toldják meg a játékot, hogy hosszú legyen.
    A végtelenbe történő rohangászás a mellékküldetések között, hogy legyen megfelelő szint és cucc a fő küldi megcsinálásához (esetleg, hogy ne izzadj vért, mire levered a boss-t), éppen, hogy csökkenti a játékélményt. Gondolok most itt konkrétan a Witcher 3-ra, amit egyszerűen meguntam. Emellett el is akadtam, mert a fő vonalon olyan ellenfélbe ütköztem, akihez kevésnek bizonyultam.
    Egy rövid játék is lehet nagyon jó élmény. Persze akkor meg megmarad a hiányérzet, hogy még kell. Így voltam a Stray-jel. Nagyon tetszett, de max. 10 óra, ha nagyon elszöszöl az ember. És ebben benne van a 2 órán belüli végigjátszás a trófeáért is. Ellenben nem biztos, hogy tudtak volna még bele tenni valamit, amivel lehetett volna tolni a játékidőt és nem megy az élmény rovására.
    Ott van a Starfield, mint ellenpélda. A templomos feladatok mind ugyanazok és egy idő után azért baromi unalmas a templomban repkedni.
    A never ending játékokról meg még csak szó sem esett. X3, X4, melyekbe simán több száz óra belemehet. Elite-be még több is. EVE-Online. Space Engineers-ben is több, mint 1000 órám van.
    Számomra a legjobb ár/érték arány, ha kijön a játék 1€/órára vagy kevesebbre. Ha többe került, akkor elvárom a nagyon jó élményt, nem csak a jó élményt. Akkor az mindenképp legyen maradandó, különben nem érte meg az árát. Ettől függetlenül nem fogok búslakodni miatta. Ha nincs program, ami számolja, hogy hány órát játszottam vele, akkor meg nem is érdekel a dolog. Nem az alapján veszem a játékot, hogy mennyibe kerül és utánanézzek, hány órát lehet beletolni.