• zetortraktor
    #12
    lent a kollega is elég komoly félreértésekben van, és te is keversz valamit.

    “ Mi a fenéért fizessek valamiért ha még meg is szórják reklámmal? ”

    hö? fordítva. a netflixen nincs reklám. de ha akarsz, fizethetsz kevesebbet, hogy legyen. ennyi. aki reklámot néz, az választja a reklámot. nem véletlen, hogy előretörnek az ingyenes szolgáltatók, amik reklámmal tartják fenn magukat.

    “ És kb. így gondolkodott abból a 100 millió emberből 6 akik megosztott accounttal nézték a stream-et. 94 millió meg nem fizetett elő.”

    üdv a mai világban, amikor az emberek félreértenek dolgokat és terjesztik a kamujukat. aki elolvassa a kommentet, az tippre el fogja hinni, amit írsz, holott az a 100 milliós szám nem rendelkezik alappal. (vicces, mert az idézetből úgy tűnik, mintha a netrlix lenne a company, ami says, holott teljesen raneom cég hasracsapott számáról van szó.

    ez egy. kettő, hogy az emberünk a kamu számból (nem mellesleg, csak 100 millió lenne szerinted?) elkezd feltételezések alapján következtetni, és nincs tisztaban azzal, hogy nem rúgtak ki felhasznalókat, ki is lehet cselezni a rendszert. akik pluszban előfizetnek, azok folyamatosan fognak, nem azonnal (a legnagyobb poén, hogy a linklelt cikkben ott van az is, hogy “a potyázók 54%-a fizetne” - de ugye ezt nem idézzük, mert nem támasztja alá a mindandóját:), stb. (arról nem is beszélve, hogy a növekedés nem azt jelenti, hogy annyi potyázó jött át. lehet, hogy sokkal több, lehet, hogy sokkal kevesebb, a változás ezt nem részletezi, a növekedés fokozatos lesz.