• militavia
    #64
    1. Te hány percedet áldoznád naponta vagy hetente arra, hogy ha nem tudod otthon tölteni, akkor máshol ez plusz időbe kerüljön?

    2. Ezek a töltők hogyan jelentek meg semmiből és a grid hogyan vált varázslatos módon képessége tölteni egy rakás autót?
    Ha meg betiltják a belső égésű autót, akkor de sajnos az átlag panelesnek is KÉNE kocsi. Mert most is van.

    3. Láthatólag lövésed sincs az átlag és vidéki városok ingatlanjainak életkoráról és azt, hogy ezt korszerűsítéssel sem lehet áthidalni. Mert nincs rá se hely, se pénz. Egy belvárosi bérház vagy n+1 panelnél nincs olyan, hogy korszerűsítés villanytöltőre, mert az utcán parkolás van.
    A parkolóház építés sebesség itthon ismert. Kb. 0. De a legszebb az, hogy a fejedben nem áll össze az, hogy ha valaki korszerűsíti az ingatlanját, annak SEMMI KÖZE AHHOZ, hogy az MVM hozzájárul a grid bővítéshez kraftban vagy sem. Egy rakás településen kapacitásbővítési moratórium van, mert elfogyott a kraft. Van olyan régi ingatlan, ahol a 3 fázis bekötéséhez sem járulnak már hozz a meglevő ingatlanbanb.

    LOL

    4. Kb. senki nem meri leírni a költségeket, mert összedőlne az csodás illúzió...

    5. Mert az energiatermelés gerince mindig is centralizált lesz. A költségek és műszaki célszerűség ezt diktálja. De hát magyarázhatom ezt annak, aki egy torrent hálózathoz hasonlította a villamos gridet...

    6. Mivel az emberek jellemzően éjszaka vannak otthon . Vagy várj, ha most azzal jössz, hogy akkor melóba is, akkor nagyhirtelen autóként már kapásból két töltöpont kell. Ennek költsége és műszaki háttere?

    Soha egyetlen villanyfan sem tudta a legalapvetőbb kérdéseket megválaszolni.

    10 éve olvasom a villany marhulást. Itthon a kérdés az, hogy a JELENLEGI grid miből legyen finanszírozva, nemhogy a bővítés.