Kotomicuki#3
Szerintem nincs különbség zusa és zeu cégek között: mind kizárólag profitorientált és ment kínába olcsón gyártatni, amivel a hazai piacukat - és ezzel saját magukat is - döntötték be az emiatt kieső felvásárlóerő miatt.
Na, itt kellett volna már régen a teljesen idióta és inkompetens politikai vezetőknek közbelépni, hogy ne döntsék be a gazdaságot egy pillanatnyi centözönért, hogy aztán utána milliárdokért se lehessen rendbe tenni azt - amit megint csak az álompolgárok zsebéből óhajt kirabolni, bármelyik hatalmi és (ál)érdekcsoport is.
Aztán, hogy voltak olyan mamutok, akik a piaci részesedésük és tőkéjük/kapcsolataik miatt ebből is jól jöttek ki, az még nem jelenti azt, hogy nem hibáztak ezen lépés jóváhagyásával és a gyeplőnek a lovak közé dobásával az ebben érintettek.
Ill. itt jön képbe a zusa egyeduralkodó hatalma a "nyugati világ" felett: saját magát menti - de még mindig hasonlóan gyermeteg és tévelygő lépésekkel - , akár a vazallusaivá züllesztett országok és tömörülések felprédálásával is. Ezzel több száz év hasznát dobják ki pár év haladékért, miközben semmiféle kiutat a bajból nem keresnek, hanem mindent hagynak a már bizonyítottan önpusztító útján járni.
Tévedés!
Az autópiac nem határozott meg semmit sem, hanem ismét az idióta és a bármire teljességgel alkalmatlan "politikai" döntéshozók terelték erőszakkal arra a már előre láthatóan zsákutcába vezető útra az autógyártást is az álkörnyezetvédelem mindent elrothasztó köntösébe bújtatva.
Tudatlanoktól és eleve a még működő elemek elpusztításért kitartottaktól ne is várjál hatékony innovációt, vagy egyáltalán: elemi problémamegoldást sem, amiből pediglen igencsak sok volna már az eddigi, áldatlan tevékenységükből kifolyólag!
A cégek meg megint csak uezen a pályán mozognak, akár uolyan öngyilkos pályán is, mert a tulajdonosuk egy és uaz, mint a "politikusoké", akiknek nem evilági céljaik vannak, ahogy ezt már többször kihangsúlyozták - aminek a történések vektorai sem mondanak ellent!