Life by You
  • Ironman2
    #13
    2024. JÚNIUS 17
    A Life by You törölve
    Sajnos úgy döntöttünk, hogy lemondjuk a régóta várt Life sim megjelenését, a Life by You. Hihetetlenül nehéz volt ezt a felhívást megtenni, és egyértelműen kudarcot vallott a Paradox a saját és a közösség elvárásainak teljesítésében. Tudjuk, hogy ez néhány nagy kérdést vet fel; reméljük, hogy legalább némi fényt derítünk arra, hogy miért döntöttünk a lemondás mellett, nem pedig a késleltetés mellett, ahogy azt korábban közöltük.

    A Life by You már régóta készül, és nagyon izgatottak vagyunk a játékban rejlő ígéretek és lehetőségek miatt. Mindig is abban reménykedtünk, hogy képes lesz nyomot hagyni ebben az izgalmas és számunkra új műfajban. Ezért döntöttünk úgy, hogy kétszer elhalasztjuk, hogy a stúdiónak és a játéknak méltányos esélyt adjunk a látott potenciál megvalósítására. Minden egyes késedelemnél fokozatos javulást tapasztaltunk, ami utólag arra késztethet minket, hogy a teljes kép helyett a részletekre összpontosítsunk.

    Néhány héttel ezelőtt úgy döntöttünk, hogy felfüggesztjük az Early Access kiadást, hogy újraértékeljük a Life by You-t, mivel továbbra is úgy éreztük, hogy a játék néhány kulcsfontosságú területen hiányzik. Bár lehetőség volt az időhosszabbításra, amint ezt a szünetet tartottuk, hogy szélesebb körben lássuk a játékot, világossá vált számunkra, hogy túl hosszú és bizonytalan az út, amely egy olyan kiadáshoz vezet, amelyben magabiztosnak éreztük magunkat. Ez nem azt jelenti, hogy a játék nem mutatott ígéretes tulajdonságokat; A Life by You számos erősséggel rendelkezett, és egy elkötelezett csapat kemény munkája volt, amely ezek megvalósítására törekedett. Ha azonban eljutunk arra a pontra, ahol úgy gondoljuk, hogy több idő nem visz elég közel egy olyan verzióhoz, amellyel elégedettek lennénk, akkor úgy gondoljuk, jobb abbahagyni. Ez nyilvánvalóan kemény és kiábrándító mindenki számára, aki idejét és lelkesedését áldozta ebbe a projektbe, különösen, ha a döntésünk a folyamat késői szakaszában érkezik.

    A nap végén az a feladatunk, hogy olyan játékokat adjunk ki, amelyek szórakoztatóak, érdekesek és kihívást jelentenek játékosaink számára, és minden döntésünket ennek a célnak a szem előtt tartásával kell meghoznunk. Ha ez jól sikerül, megkeressük a fizetésünket. Szóval, hogyan biztosíthatjuk, hogy ne találjuk újra itt magunkat? Őszintén szólva nincs valódi garancia. A játékokat nehéz megoldani, és biztosan elkövetünk hibákat, amelyek utólag visszagondolva mindig fájdalmasan nyilvánvalóvá válnak, de ettől függetlenül mégsem érhetik el ezt a nagyságot. Hosszan és alaposan meg kell vizsgálnunk, hogy mi vezetett idáig, és meg kell néznünk, milyen változtatásokat kell végrehajtanunk, hogy jobbak legyünk. Végül a küldetésünk ugyanaz marad, és továbbra is megteszünk minden szükséges lépést ennek érdekében.

    Mattias Lilja, a Paradox Interactive vezérigazgató-helyettese

    https://www.paradoxinteractive.com/media/life-by-you-is-cancelled
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2024.06.19. 14:36:14