• defiant9
    #7
    "miért vannak a mai napig hatalmas számban a belső kerületekben napi szinten óriási külső forgalmat, sőt akár komolyabb teherforgalmat odavonzó üzleti (ipari, nagykereskedelmi, stb...) tevékenységet végző telephelyek"
    Technikailag a 10,13,14,19, stb. kerület belső kerületnek számítnak ezekben valóban jelentős ipari tevéknység is zajlik, jelentős vevő forgalommal is. Ha pl. egy nagykert kiviszel a városon kívülre akkor azzal azt éred el hogy a kis furgonok többet fognak menni mire elérik a városhatárt, végülis nagyobb frogalmat generálsz a városon belül és kívül is. Az 1. vagy 5. kerültben viszont nincs semiféle 'órási' teherforgalamt odavonzó ipari tevékenység. A város így rétegződik, ez egy adottság. Akkor bontanak le egy alacsony értékű ipari ingatlant, ha a helyére tudnak tenni mondjuk egy eladható apartman komplexumot. Olyan program nincs hogy közpénzből kivásároljuk a cégeket, aztán parkosítunk, ennél azért jóval csóróbb az ország (és egyre inkább az lesz, az EU sem tud mindent kifizetni nekünk).