• kvp
    #3
    Az otlet az, hogy a csondesebb utcan halkabb menethang is eleg, mig a varosi forgalomban sokkal nagyobb hangero kell, hogy hallhato legyen egy jarmu. Az otlet alapvetoen jonak tunik, mivel csokkenti a folosleges zajterhelest, viszont a mikrofon egy plusz szabotazs pontot ad hozza a rendszerhez. (a masik a kulso hangszoro kikotese vagy betomese)

    Jobb megoldas lenne az automata utkozeselkerulo rendszerek kotelezove tetele, pl. ha fektavon belul allo targyak vannak akkor automatikus sebessegcsokkentes a belathato fektavig. Lehet, hogy csak gyalogtempoban (4-5 km/h) lehetne hajtani egy szuk budapesti utcaban, de sokkal kevesebb baleset lenne a hirtelen lelepo gyalogosok vagy a parkolo autok mogul kiugro kisgyerekek miatt. Plusz akkor barki barmikor belephetne egy auto ele, mert az ugyis biztosan megallna. (emberi beavatkozas nelkul allora fekezne magat es mar eleve csak akkora sebesseggel haladna elotte is, amirol meg biztos meg tudna allni)