• repvez
    #3
    még nem láttam, csak az elözetest, de ettől figgetlenul álltalánosságban elmondható, hogy a magyar filmek rosszak ugy ahogy van.
    ÉS ekkora pénzeket nem szabadna állami pénzzel finanszirozni, mert ez csak kidobott pénz aminek máshol több haszna lenne.
    Ha valaki csak belegondol, hogy ez a film elvitt 2,3mld forintot az államtol és még kb ugyan eynit saját maga összeszedett, akkor látható, hogy ez a film akkor hozná vissza az elkészités költségét, ha az ország teljes lakossága mind a közel 10millio fő több int 400x nézné meg ezt a filmet.
    Tehát már eleve lehetetlen válalkozás, hogy hasznot hozzon.
    De ugye eleve nem is az a cél, vagyis nem ugy és nem annak hoz hasznot ahgogy kellene.
    Ha egy producer tud ennyi pénzt kidobni az ablakon tegye nem érdekel, de állami költségvetés ne legyen benne.

    Ha viszont az állam támogatni akarja a filmkészitést, akkor ezt a pénzt és a többit, azt ugy fektesse be, hogy megalapozza a hozzkellö megfelelö szinészi és filmkészitési oktatást hátteret.
    Mert a magyar filmekkel az a baj, hogy nincsenek filmszinészeink, csak szinpadi szinészek akik filmekben is szerepelnek.
    Aki nem érti ,hogy mi a gond ezzel annak leirom, hogy a szinpadi szinészek statikusan álnak és elmondják a monologukat ugyan olyan rezzenéstelen arccal 100x. mig egy filmszinész meg a térben mozog beleéli magát a szerepbe ha kell megváltoztatja a külsejét . ahogy látjuk pár külföldi filmszinésznél.
    DE a magyarok ezt nem teszik, mert a két filmforgatás között neki van szerepe a szinházba és oda nem lehet szakállasan elhizva vagy épp kopaszon egyik naprol a másikra.
    ÉS ezért az összes szinész ugyan azt a szerepet játsza el mindig , a Reviczki , a stol, meg a Győző is mind ugyan azt a karaktert hozza filmtöl fuggetlenul.

    Ha valoban jó filmeket akarnak késziteni és hogy legyen bevétel is ahhoz, olyan produkcio kell amit ki lehet vinni külföldre . A háttérhez az alap elvileg meglenne , mert vannak olyan studioink amiket holywood is használ , vannak oscardijas operatőrők és blockbuster filmekben közremüködö visual effect csapat.
    DE valahogy a hazai filmekben ök vagy azok akik tülük tanulnának nem jelennek meg.
    a 129 film is olyan mintha valaki most probálna meg otthon a mobiltelefonjával moviemakerrel és afterefecttel valamit összehozni.

    ja és majd elfelejtettem, hogy a legtöbb magyar film nem tud elszakadni a politikátol. vagy azért mert ö mondja meg, hogy mit hogyan vagy maga a film tartalma olyan, hogy állandoan a szocializmusban ragad az a központi téma. folyamatos az elvtársozás benne a szoci korszakban játszodik , szinte nincs olyan magyar film amire ne lehetne ezt ráhuzni., zimmer feri, csinibaba, nyugati nyaralás, a miniszter félrelép, vagy a szorozatoknál a kisváros, szomszédok, de a mi kis falunk is .