• defiant9
    #29
    "Legközelebb mielőtt ilyen agyatlan és tenyérbemászó módon mást hazugsággal vádolsz"
    OK. Lássuk az állításodat:
    Viszont pl. az elektromos buszok már-már fájdalmasan nevetséges botrányán látszik, hogy a megfizethetőség mennyire megkerülhetetlen szempont egy környezetbarát termék esetén is, akár olyannyira, hogy mint az említett példa szerint, szabályozatlan égésű és szabad emissziójú olajkályhákkal oldják meg a téli fűtést szinte az összes ilyen buszon
    Először is számszerűsítsd mit jelente a "szinte összes". >90%?
    Másodszor kérem a linket ahol megtalálható hogy valóban, az összes üzemelő buszokon az effektív fűtés aránya valóban eléri ezt a számot. (És nem -40 fokos kanadai cherry picking-es példákat várok hanem azt amiről az állításod generálisan szólt.)
    Az egyébként hogy a városi busz 2 percenként a megállókban komplett 3 ajtós légcserét hajt végre az egy ótvar nagy energiapazarlás, mindegy is hogy honnan jött a meleg, sajnos a tömegközlekedésnek ez egy árnyoldala. Azonban szerencsére ezek a hideg napok összességében marginálisak, a busz teljes futásciklusára vetítve. Erre persze nyilván nem tudsz mit mondani, marad a cherry picking.