• Dodo55
    #18
    "Igazabol semmilyen ok nincs arra, hogy a katonai es veszhelyzeti jarmuvek kivetelevel ne legyen mindenkinek onvezeto elektromos autoja."

    Tehát elképzeltünk egy katasztrófát és amit mondasz, az azt követő első néhány órára megállja a helyét. Viszont azzal már nem számolsz, hogy utána az életnek amint csak lehet mennie kell tovább, a remélhetőleg minél nagyobb túlélő tömegnek be kell állnia amilyen hatékonyan csak lehet a civilizáció újraindításába és ehhez szükség van a minél agyonüthetetlenebb közlekedési eszközök tömeges elérhetőségére.

    Bár őszintén, engem mondjuk az semennyire sem zavarna, ha egy ilyen helyzetben pl. Magyarország azért válna világhatalommá, mert egy globális EMP-vel járó katasztrófa (pl. napkitörés) után itt már egy hónap elteltével gőzerővel az elektromos és telekommunikációs hálózat újjáépítésén dolgoznánk a rengeteg régi belsőégésű járművünknek köszönhetően napokon-heteken belül helyreállított tömeges gyors és kötetlen (egyéni) mobilitást élvezve (legrosszabb esetben is csak egy minden valamirevaló pincében vagy garázsban fellelhető megszakítós Trabant gyújtás, Weber karburátor és ejtőtartály kellhet majd a sok lesajnált Swiftre meg Civic-re), míg a Nyugat-Európai országokban még mindig biciklivel tologatnák haza az ivóvizet és élelmet, illetve frissen vágott tüzifát vagy szenet az emberek.