• YaniMan
    #6
    Én üdvözölnék egy ilyet, de arra tényleg nekem is szükségem van, hogy kilépés (fizetés) előtt lássam, mit tud a rendszer a vásárlásomról.
    A hitelkártya-debit kártya kérdés lehet, hogy csak valahol a cikkírás / fordítás során veszett el, és hitelkártyának van hívva a debit kártya is, és valójában arról van szó, hogy a hollandok nem a standard bankkártyákat használják, hanem valami helyi saját megoldást. Persze az is lehet, hogy azért csak hitelkártya, hogy ha nincs fedezet, akkor se legyen (a boltnak) baj abból, hogy a nép csak kisétál a cuccal. Mondjuk ezt egy kiléptető kapuval lehetne orvosolni, ha már egyszer beléptető is van (ha jól sejtem, ez jön abból, hogy telepített appal lehet belépni), bár ez nyilván lassítana valamit. Azért még mindig sokkal gyorsabb, mint a pakold a kasszára, pakold el folyamat, ráadásul egy POS terminált is oda lehet pakolni azoknak, akik nem akarják a kártyájuk adatait megadni.
    A magyar fail nem lep meg. Jómagam szívesen választom az önkiszolgáló pénztárat, és szívesen látnék belőle annyit, hogy a forgalmasabb időkben is simán legyen legalább egy szabadon, de nem belőlem van több a lidldichan helyeken, hanem a régenmindenjobbvót mamából, aki fél az újtól, és a 72-es betűt is nehezen látja a képernyőn, nem hogy még tapogassa is, ráadásul a gép hangja is olyan nyomasztóan fura, mint az onokáé, amikor abból a fura pipából szipkáz.