• Ellaberin
    #4
    Erre lenne a válasz az, hogy a szolgáltatásuk ingyenességének feltétele, hogy eltűrd a reklámokat. Ami felfogható valós kitételnek, ergo nem kapsz semmit ingyen.
    Ugyanakkor az elpofátlanodás ami jellemző a cégeknél, azaz nem csak reklámoznak orrba-szájba, de összeszedik az adataidat, nyomon követnek, profiloznak amik már túlmutatnak szimpla reklámoknál. Erre lenne hivatott egy egyszerűbb - általad is említett - igen/nem kapcsoló, mely az igen után engedne bármit is, ezután lehetne "testre szabni", de a nemmel visszakanyarodunk a fentebb vázolt ingyenesség kérdéséhez.
    Nehéz ezt pro és kontra eldönteni, de valamilyen kecske is - káposzta is elv mentén kellene, de láthatóan ez nagyon nem megy. Ilyenkor lehet egy-egy büntetés - más nem is - figyelem felkeltő.
    De a jelen példa is azt mutatja a cégek inkább perre mennek, mint sem hogy magukba néznének és az pofátlan arroganciájukat levetve tisztességes üzletmenetet folytatnának - álomkép.