• NEXUS6
    #4
    A cikkből:
    "A Waymo az amerikai Arizona államban található Phoenixben már 2018 decembere óta kínál taxiszolgáltatást "Waymo One" néven, amely 2020 óta biztonsági sofőr nélkül is elérhető. A cég lehetővé tette az ügyfelek számára, hogy beszámoljanak az utazásaikról. A fuvarokat azonban úgynevezett flottaüzemeltetők felügyelik, akik vészhelyzetben beavatkozhatnak, például megállíthatják vagy átirányíthatják a járművet, ha valami baj történik."

    Vagyis nem teljesen önállóan közlekedtek az elmúlt 2 évben sem. Jó lenne tudni, hogy a távolról felügyelő üzemeltetőnek hányszor és milyen esetekben kellett beavatkozni a jármű közlekedésébe?

    Mint máshol kifejtetem, a közúti közlekedésre eleve olyan szabályozás van kitalálva és olyan körülmények között üzemel, hogy szemben pl a légi, vagy vasúti közlekedéssel nincsenek a járművek egymástól és más forgalomtól FIZIKAILAG elkülönítve, a közúti közlekedésben nincs állandó központi monitoring/kontrlolling sem (szemben a légi/vasúti közlekedéssel). Gratulálok, ha a ebből is kiszállnak, ami a tesztüzemben esetleg működésben volt.
    Az AI sem tudja MEGBAXNI a fizikát, ennyi. Az, ha gyorsabb a reflexe csak akkor tud ércvényesülni, ha jobb a helyzetfelismerő képessége is, mint az emberé, ami jelenleg még nem igaz. De jelentősen jobb baleseti statisztikát a fenti hiányosságok, jellemzők miatt eleve nem fog tudni elérni.
    Kérdezem, akkor meg minek is? Miért kéne általánosan elterjeszteni az autókat feleslegesen drágítva, gépjármű piacot agyonbaxva?