Sir Cryalot#12
"Ezzel max. a fizikai szimulacio az ami kivalthato, de a kepet ugyanannyiba kerul eloallitani a szerver oldalon es a kliens oldalon is. "
az hogy felhők eltakargatják a napot meg kisütöget mögülük a nap az fizikai szimuláció, és azt nem érdemes leszámolni képenként ha egyszer eldöntjük hogy ne sütögessen ki 1000féleképp 1000féle felhő mögül (amit úgyse fog megkülönböztetni senki) hanem 3féleképp 3felhő mögül és az el van tárolva mint átmenet és nem 1 kliensenként van leszámolva hanem 100.000+ kliensenként, akkor mindjárt több erőforrás marad meg kliensenkénti dolgokra.
"A szerver oldali es a kliens oldali realtime raytracing ugyanannyi eroforrast igenyel a tenyleges tracing lepesehez es mar nagyon regota van lehetoseg level of detail hasznalatara a trace-elt objektumok eseten."
ami framebufferbe (pixelbe) tracel ott nincs se LOD se AA, denoiser van hogy 1 sample per pixelre rá lehessen mondani hogy realtime
ez egy fos, 60hz-et sem bírják tartani ha szükség van rendes fényterjedésre. Attól hogy egy metro exodus kibravúrozta hogy nincs prerenderje meg felpatchelgette a játékot nem termett nekik semmi babér még úgy sem hogy ukránok meg hülyére woke-zták a céget. Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2022.11.12. 15:13:05