• kvp
    #10
    "Azé szar mert nagyon magas nativ felbontáson megy ami túl sok pixel annak a vasnak, és még így is kéne msaa, meg a postprocesst magas felbontáson tolni, sokpixelt stabil frémmel meg még PC-k se tudnak komplexitás mellett,"

    Tipikusan ez az a terulet ahol tenyleg hasznos lenne a Google stadia technologiajanak hasznalata, de azert egy 10 evvel ezelotti videojatek szintjet (FF14) igazan hozhatnak. Foleg, hogy az meg elozo generacios konzolokon is elfutott. Olyan extra feature-ok voltak benne, mint az, hogy a karaktereknek van laba es mozog is...

    Egyebkent az ilyen VR szemuvegek eseten sokkal ertelmesebb lenne az Epson fele megoldas, tehat egy kulso renderelo rendszer kepet stream-elni a szemuvegre, igy a HUD sulya es merete egy napszemuvegere zsugorodhatna. Ez lehetne a felhasznalo derekan (Epson), lehetne a szobaban (PC) vagy a halozaton (stadia), a feladathoz igazitva a megjelenites minoseget es technologiajat.

    "A Facebooknal nagyon magas mernoki kultura van, merem allitani, hogy a mernoki csapat minosege az egyik legjobb a vilagon, amirol sok mas IT-val foglalkozo cegnel csak almodnak... Es errol elso kezbol valo informaciom van."

    Ehhez kepest nem hozzak meg egy japan vagy koreai jatekfejleszto ceg teljesitmenyet sem. Ar-ertek aranyban pedig az iparagon belul a ket kozel legrosszabb hatekonysagu ceg a microsoft es a facebook. A japanok 400 milliobol kihoztak egy mukodo MMO rendszert es futotta nem csak a felhasznalok altal generalt helyszinek tamogatasara, de meg a karakter arckifejezesek motion capture-ere is. Ehhez a 10 evvel ezelotti technologiahoz kepest van meg tovabbi 10-12 evvel elmaradva a facebook, minden teren.

    Egyebkent meg ha mar VR meg AR, akkor ez egy hasznalhatobb kijelzonek tunik: https://www.youtube.com/watch?v=_r3NP0FOLmk
    (ez AR, de atlatszatlan elotet lencsekkel VR szemuvegkent is hasznalhato)