• repvez
    #24
    na igen és mit mutat ez a statisztika? azt hogy naponta 9 ember sérül meg és amit mondtam, hogy nincs hozzá az arány társitva, mennyi millio auto és vezető is használ kocsit egy nap? abbol 9 statisztikailag semmi. persz akivel elöfordul annak ez is sok, de most itt nem arrol van szó, a statisztiuka meg arrol nem szol, hogy ebböl a kilenycbol menyni auto volt felszerelve vezetéstámogató rendszerrel és hogy volt e használva.

    Meg az sem mindegy, hogy a statisztikát , hogy állitják össze és mit akarnak belöle kihozni, mert ahogy irtam a több millio vezetés/9 baleset per nap , az valami 0.00001% környéke, de ha a statisztikát ugy állitják össze, hogy 1000 sérüléssel járo balesetbol 9 halálos volt akkor máris nagyobb az arány és rá lehet fogni, hogy ez milyen nagy probléma, vagy ha még lejjebb megyek akkor mondhatják, hogy a 9 halálos balesetbol 3 volt vezetés támogató rendszerrel is felszerelve , akkor itt már több mint 30%rol beszélunk. És aki olvassa a cikket neki csak ez marad meg, hoyg 30% éds, hoyg az milyen rossz arány.

    Ok azzok legyen Éberségi , szted ha ezt az ötletet bevezetnék, akkor melyik tulajdonos vagy gyártó engedné meg, hogy egy uj 10-20 vagy 50 millios kocsit csak ugy kifurkáklj azért, hogy egy nem a gyártó által készitett cuccot utolagosan beszereljenek , ami nincs a rendszerbe se rendesen beintegrálva .
    És ha voltál már muszaki vizsgán akkor tudhatnád, hogy a szakik nem épp hight tech IT zsenik, hogy tudják, hogy épp melyiok autonál hogyan reagál a vezérlö szöftvere egy utolagos beépitésre.
    ÉS egyáltalán , hogy oldanád meg az éberségi kapcsolot, ahhoz szted nem kelene elengedni a kormányt, hogy megnyomja? vagy nem okozna balesetet, ha épp el van foglalva egy bonyolult forgalmi helyzetbe és épp indexelne vagy váltana és kanyarodna, de közben ,emeg cipog a cuccosod, hogy rá kell nyomni,mert ha nem akkor leáll a kocsi ? az auto az nem egy kötött pályás jármu mint a vonat, hogy nem jön mogotted és szembe semmi és keresztbe sem, van idöd ilyenekre mert kormányozni sem nagyon kell.

    csak egy pár példa ami eszembe jutott, hogy mennyire nem vagy képben a dolgokkal.
    DE ha esetleg kimuzdulnál a forgalomba, bár ahogy irtad, nem vagy nagy rutinos , igy inkább jobb is ha nem , akkor tudnád az ilyen dolgokat .