• repvez
    #22
    na mindegy , látszik, hogy valamit valahol olvastál a témában ,de nem ehhez kapcsolodoan és azt probálod osztani mindenkinek zéro tapasztalat nélkül.
    Nekem közel 5 éve van HUD-os autom és nincs spéci bevonat a szélvédömön , a peugeotnál van egy kis muanyag lapka amin visszatükrözödik a muszerfalban épitett kijelző képe, de minden más automban tudtommal nincs spéci üveg csak a HUD miatt.
    Eléggé visszatükrözödik az anélkül is.
    Csak tegyél egy fehér lapot a müszerfalra és látni fogod a szélvédön .


    ÉS de ott tartunk már ,hogy ezek a funkciok már használhatóak ,nem kisérleti stádiumban vannak igen rájuk fér még a fejlesztés, de már bizonyos korlátozássokkal használhatoak.

    Mutassz egy statisztikát amin tisztán az volt a baleset kiválto oka , hogy valaki evett ivott a kocsiba?

    Az meg megint csak egy fél info , hogy a teszlák hibáznak állandoan,. az állando az tudod mit jelent, hogy ahényszor ugyan azt megcsinálod akkor 100%ban hibázik.
    Na az , hogy a Tesláknál olvasol cikkeket , hogy baleseteztek az nem az összes és azért hir, mert egyrészt a konkurencia probálja lejáratni, kettő, ujdonság és minden negativ dolgot egyből felkap z ujság, de ezek félinformáciok, ahogy az árak is, mert sose mutatják be az arányokat és nem hasonlitják össze hasonlo autok azonos tesztjeivel sem.
    Ja hogy nagyon még nincs is mivel, mert még a tesla szinte az egyetlen autogyár aki ilyen szinten automatizált?
    DE saját legyártott darabszámához és a megtett kilométerekhez képest nem tobb arányaiban a hibázás mint a többi kocsi esetében.
    Vagy azt is a kocsi rovására számolod ha a vezető balfasz vagy épp vagánykodik gyorsan hajt és abbol balesetezik?
    Nem olyanra kell ráfogni , hgogy a kocsi rossz aki nem ugy használja ahogy az elö van irva.Csak ugye el kéne olvasni a leirást és azt be is kell tartani.

    A legtöben itt mindig arra hivatkoztok ami ki van sarkitva és megszehgi a szabájokat, olyankor persze, hogy nem ugy teljesit egy adott technika.


    ÉS meséld el miért jobb olcsobb és gyorsabban kifejleszthető a te általad flvázolt "emberségi megoldás". még egy autoban sincs ilyen ellenben a mostani amugy nem olyan rossz vezetés támogato rendszerekkel amin már csak finomitani kell.
    Arrol nem is beszélve, hogy a gyártók nem is akarják, hogy javuljanak a kocsik csak akkor ha uj szériát is veszel, mert ahogy kihjön a gyárből el lehet rá feleteni, hogy hibajavitást vagy szoftveres funkciobövitést kapj a megvásárolt kocsidra. a tesla kivételével . MAx kapsz térkép frissitést, de bugok javitását vagy az érzékelök finomitására nem kapsz frissitést egy már legyártott kocsira. nincs is olyan felüölete egy gyártonak sem, hoyg legalább bugreportot tudj beküldeni, hogy igy javitsák az esetleg azonos rendszerrel kijövö uj fejlesztést.